رویه های مرجوعی کالا

احتمالا برای شما پیش آمده باشد که بعد از ثبت محصولی از خرید منصرف شوید یا محصولی که سفارش دادید اشتباه یا آسیب دیده باشد.
تیم پشتیبانی می یو کالا آماده پاسخ دهی به شما مشتریان عزیز می باشد.

ابتدا مطمعن شوید که محصول شما قابلیت مرجوعی داشته باشد.

   - در صورت دریافت کالای آسیب‌دیده یا اشتباه، مشتریان باید فرآیند مرجوعی را با تماس با پشتیبانی مشتریان ما در یک بازه زمانی 7 روز از دریافت سفارش آغاز کنند.​

   لازم است که مشتریان به عنوان بخشی از درخواست مرجوعی مدرک تصویری از کالای آسیب‌دیده یا اشتباه را ارائه دهند.

- پس از تأیید مشکل، تیم پشتیبانی مشتریان ما اجازه مرجوعی را ارائه کرده و مشتریان را در مراحل بعدی هدایت می‌کنند.

 مشتریان باید محصول را به‌صورت ایمن بسته‌بندی کنند و اطمینان حاصل کنند که در شرایط اولیه با برچسب‌ها و برچسب‌های مربوطه قرار دارد.

   - پس از بسته بندی مشتری موظف است بسته را به مامور پست تحویل دهد. از نوشتن آدرس یا هر متن دیگری بر روی بسته اصلی خودداری کنید.

 - دقت داشته باشید با دریافت کد رهگیری بسته را پیگیری کنید تا از مرجوع شدن آن اطمینان حاصل فرمایید.

   - پس از دریافت کالای مرجوعی، آن به بررسی می‌پردازد تا اطمینان حاصل شود که با شرایط مرجوعی همخوانی دارد. پس از تأیید، فرآیند بازپرداخت یا تعویض آغاز می‌شود.

   - پس از پردازش و تایید کارشناسان ما، مشتری میتواند درخواست مبلغ یا تعویض کالا را داشته باشد.

   - زمان بازپرداخت بعد از ب مقصد رسیدن مرجوعی از 3 تا7 روز کاری زمانبر است.

   - ارتباطات باز بین مشتریان را در طول فرآیند مرجوعی حفظ کنید و آپدیت‌هایی در مورد وضعیت مرجوعی آن‌ها فراهم کنید.

 - پیگیری بسته بر عهده ی مشتری میباشد. مشتری موظف است بسته بندی صحیح انجام دهد تا در حین حمل و  نقل اسیبی به بسته وارد نشود.